Sider

torsdag 25. juni 2009

Vola til hytta

Forstyrret av tidspresset og all bæring i går, glemte jeg å ta med kameraet ut til hytta. Jeg har derfor ikke bilder fra paradiset nå. Vi kan uansett glede oss over at håndverkerne var kommet betraktelig lenger i prosessen, ute var det virkelig i ferd med å ta form, spilene i taket er montert og utebelysning er på plass. Og ennå er det halvannen uke igjen.

Istedet legger jeg ut noen bilder av ting til badet fra den danske produsenten Vola. Jeg har skrevet litt mer om Vola i et tidligere innlegg.

Her er dobørsten, knagger og dorullholder, alt i børstet krom. Børstet krom skal vi ha både på kjøkken og bad.







Foto: Vola

Ellers kan jeg glede meg over at jeg fikk tak i to Ittala Kivi lyslykter i fargen Orange Seville. Samtidig som jeg støttet en lokal butikk. Det fryder et småbyhjerte. Jeg fikk også nøkkel til å ha på nøkkelknippet mitt! En stor begivenhet.

1 kommentar:

Moderne Retro sa...

Vola er det lekreste armaturet spør du meg. ;)

(Toalettet på bildet er forresten likedan som vi har på gjestebadet - Link fra Flaminia.)