Sider

lørdag 23. mai 2009

Utsikt til hytta fra odden

Jeg tok et bilde av hytta fra odden i morges. Det har vært strålende sol i hele dag, og jeg bare gleder meg til resten av sommeren. Hos naboen fikk jeg en georgineknoll, som jeg har satt i jorda her på hytta hos foreldrene mine. Den skal plantes i et bed så snart vi har kommet så langt at vi kan sysle med slike detaljer på vår egen tomt. På venstre side i bildet, rett bak flaggstangen, hadde farmoren min et bed. Det er delvis bevart, og skal opprustes og utvides litt. Egentlig var det tegnet inn en betongtrapp akkurat der, men det har vi forandret på. Nå skal vi i farmors ånd stelle fint med irisen som snekkerne omsorgsfullt har spart på, og lage til et steinbed og en liten urtehage.



Foto: Privat

2 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Høres ut som dere får en herlig sommer. :)

karola sa...

vilket toppenställe det ser ut att vara, där kommer ni att trivs i sommar!!