Sider

torsdag 14. mai 2009

Nye servietter fra Ikea

Ikke noe Ikea-besøk uten å ha med seg servietter hjem!

Som jeg tidligere har skrevet, liker jeg gjenbruk. Jeg liker også alt som jeg kan ha på fjellhytta vår som er oransje. Min svigermor har igjen øst av sin interiørmessige skattekiste, og seks solsikke-tallerkner har drysset på meg. Tallerknene er Egersund Fajanse fra seksti-søtti-tallet, og i vanlig bruk i de tusen hjem på den tiden.

Jeg synes serviettene passet så godt til, og tok med meg en pakke. Det lille heloransje lokket hører til en brun sukkerskål som jeg allerede har fått.



Foto: Privat

5 kommentarer:

Camilla sa...

oohh..det serviset har jeg og.. til hele 11 personer.. :-) syns det er kjempe koslig. imponerende hvor godt alt sånt gammelt holder ut og overlever..kvalitet tydeligvis :-)

Ninas Drops sa...

Aldri en tur til Ikea uten å ha brukt 3 ganger så mye penger som man skulle..hihi...
Kjempefine ting du har fått...og serviettene ble knall fine til...Jeg elsker servietter...Har 3 (he he...) bokser fulle med det jeg gitt...Men jeg bruker servietter til alt...alltid fremme både på kjøkkenet og stuene...
Drops som er på vei til LIllehammer...Hm..tror GJenbruket der skal få hilse på meg i dag gitt...hihi....

Anonym sa...

Ikea har förmågan att locka till extra köp =)
Jag får som regel också med mig hem servietter och telys =)
Vad roligt att du hälsade på mig på min blogg. Kanske du har rätt om Star Wars-lådan, att dina pojkar tyckt om den. Tack för kommentaren =)

Anonym sa...

Det serviset tror jeg jammen vi hadde da jeg var liten, ihvertfall det helt oransje med brun kant. Artig gjensyn.

Donpedro

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lurer på om ikke det servise med solsikken heter August??? Tror nemlig foreldrene mine har det i kjelleren. Husker jeg var kjempe flau over det :o)