Sider

fredag 17. juli 2009

Badet

Nå er badet også helt ferdig. Jeg har ennå ikke dusjet, men det er bare fordi jeg synes det er så deilig å dusje i utedusjen!

Vegger og gulv er det samme som ellers i hytta, ask og slipt betong. Selve dusjen er kledd med glassvegger og alt av armatur er fra Vola. Håndklærne er av økologisk bomull og bambus (!) og er kjøpt på Princess. De er veldig myke og virker som god kvalitet, selvom de ikke var veldig kostbare. Lampene er Mini Glo-ball fra Flos. Benk og vask er midlertidig - det skal monteres svart kompaktlaminatplate med underlimt stålvask - samme som skal være på kjøkkenet.

Ellers anbefales såpe fra Savon de Marseille. Den lukter friskt og ser fin ut.







Nå skal jeg kose meg med bedet mitt. Naboen har gitt meg en løyntnants hjerte, noen erteblomster og en Skaugumbegonia. De skal spres i bed og potter.

1 kommentar:

Marta - livet på landet sa...

Så fint badet ble!!
Og lampene passet veldig bra! Både på badet og i stua!

Takk for at du tipset meg inne på bloggen min:)
Skulle takket for lenge siden, men har bare glemt det!

Vi kommer nok til å bestille to av disse lampene til badet. Til å felle inn i speilet. Skulle gjerne hatt noen andre steder på badet også, men da ble det for nærme vann.

Så nå leiter vi etter taklamper som kan passe sammen med glo-ball lampene! Og som er godkjente for bad...