Sider

torsdag 21. mai 2009

Hyttetaket er snart på plass!

Etter mye dramatikk forbundet med transporten av taket fra hjemstedet til hytta, er det nå snart på plass. Vi har lært at kombinasjon sju og en halv-tonner og smal skogsvei er dårlig, at helikoptertransport kan være skummelt og at lastebilvelt er noe man bør prøve å unngå. Alt gikk godt til slutt, men jeg må innrømme at redselspulsen fremdeles er nokså høy.

Sånn ser det ut nå:





Foto: Privat

Det blir utrolig fint! Mye av vegetasjonen finnes ellers her i naturen, noe jeg synes var ekstra morsomt.

Flere oppdateringer kommer etterhvert.

3 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Dette ser veldig bra ut. Ble sittende å drømme meg vekk i naturen rundt hytta. Vokste selv opp med hytte ved sjøen, og har så mange gode minner derfra. Dere bygger "hyttedrømmen". Gleder meg til å se flere bilder etterhvert.
:)

Ciara sa...

Hvordan blir taket der det ikke gror? Skal dere ha takvinduer eller noe? :)

Det ser uansett råstilig ut.

whiteheartLine sa...

FANTASTISK!!!! Gleder meg til fortsettelsen:))